Hentikan Membuat Penyakit - Bahagian 2 - Pilih Modaliti Penjagaan Kesihatan Asli

Hentikan Membuat Penyakit - Bahagian 2 - Pilih Modaliti Penjagaan Kesihatan Asli

Anda boleh berhenti membuat penyakit, hanya dengan menyedari bahawa tindakan semasa anda, pilihan anda boleh membuat anda sakit di tempat pertama.

Diet boleh membuat atau kesihatan anda. Ini adalah kawasan pertama yang anda perlu menangani. Anda tidak akan menjadi sihat jika anda kerap makan makanan yang tidak sihat. Ketahui apa yang makanan yang sihat (makan dengan banyaknya) dan apa yang perlu makan secara sederhana.

Dengan diet yang baik yang telah tersedia, kawasan yang akan datang untuk bekerja, berhenti membuat penyakit, adalah pilihan anda penjagaan kesihatan.

Dadah (kedua-dua perubatan dan sosial), dan juga vaksin, bekerja dengan menurunkan sistem imun anda, jadi ia tidak bertindak balas juga. Ini memberikan ilusi bahawa anda adalah baik, kerana anda tidak lagi mempunyai keadaan.

Ini bukan kesihatan, dengan baik kesejahteraan. Ini adalah satu ilusi kesihatan, dengan menyekat tindak balas semula jadi tubuh badan anda untuk perangsang.

Homeopati, di sisi lain, kerja-kerja dengan merangsang sistem imun anda, untuk bekerja lebih baik daripada ia sudah cuba lakukan. Ini tidak bermakna semakin teruk keadaan. Sebaliknya, Sekarang sistem imun anda mempunyai kuasa yang mencukupi untuk menangani secara berkesan dengan masalah itu.

Homeopati adalah satu sistem penjagaan kesihatan yang lengkap dan semulajadi. Anda boleh belajar untuk menggunakan beberapa ubat-ubatan yang biasa di rumah untuk penyakit tidak rumit dan ringan. Dan anda boleh mempunyai syarat-syarat yang rumit dan serius dirawat dengan kaedah perubatan homeopati profesional.

Ia adalah satu pendekatan dua sangat keperkasaan dan surat kepada penjagaan kesihatan.

Homeopati menetapkan rumah boleh menjimatkan beribu-ribu dalam nilai wang, serta kesulitan. Bayangkan seorang kanak-kanak bangun di tengah malam, menjerit dengan sakit telinga. Pilihan anda adalah terhad kepada kit homeopati dipercayai anda atau lawatan ke hospital, kerana beberapa pakar homeopati yang ada pada waktu malam.

A melihat cepat pada arahan, boleh menyediakan anda dengan ubat yang sesuai yang betul-betul membuat ketetapan keadaan, atau menyimpan perkara-perkara bersama-sama untuk sepanjang malam.

Apakah pilihan anda penjagaan kesihatan membuat anda sakit?

4 komentar: