A Penyembuhan Untuk kuku jari kaki Kulat - Satu Penyembuhan Asli Berkesan dan Mudah

A Penyembuhan Untuk kuku jari kaki Kulat - Satu Penyembuhan Asli Berkesan dan Mudah

Sungguh menakjubkan bagaimana kerosakan yang berlaku kepada kuku kaki kami boleh mencederakan seluruh badan ketara. Ini berlaku apabila seseorang mengalami kulat kuku jari kaki. Jika anda salah seorang dari orang-orang yang mempunyai masalah ini, kami mempunyai ubat untuk kulat kuku jari kaki untuk anda.

Bagaimana masalah ini berlaku?

Jangkitan ini berlaku apabila kuku kita diserang oleh kulat. Ia mendap jauh di bawah kuku. Jika anda mendapati tempat yang sedikit kekuningan atau putih di hujung kuku anda, ini mungkin tanda bahawa jangkitan bermula.

Ia boleh merebak lebih dalam dan ia boleh menyebabkan perubahan warna dan kemerosotan bentuk, saiz dan warna kuku. Selain sebagai menyakitkan, ini juga boleh memalukan.

Apakah tanda-tanda?

Jika anda masih keliru dengan konsep tentang bagaimana jangkitan ini kelihatan seperti, berikut adalah tanda-tanda:

- Penebalan kuku
- Bentuk diputarbelitkan dan kasar kuku
- Membosankan, cuticles tidak sihat-cari
- Warna yang gelap di bawah kuku

Jangkitan ini boleh menyebabkan kuku anda untuk memisahkan dari katil itu. Ia juga mungkin meresap keluar bau yang tidak baik.
Apa yang menyebabkan keadaan ini?

Pada asasnya, tidak menjaga diri boleh mencetuskan populasi bakteria di dalam kuku anda. Bakteria ini cenderung untuk tinggal di kawasan lembap di mana mereka berkembang dan berkembang dalam nombor.

Jika anda suka untuk pergi ke tempat-tempat awam seperti spa-spa atau kolam renang, pastikan anda membawa bersama anda bahan-bahan anda sendiri, terutama selipar anda sendiri. Anda boleh dengan mudah mendapatkan kenalan dengan bakteria di tempat-tempat ini. Juga, jika sistem imun anda lemah, anda tidak hanya terdedah kepada jenis bakteria tetapi lain-lain jenis bakteria dan virus juga.

Jika anda mencederakan jari kaki anda, pastikan anda membersihkannya dengan betul dan membasmi mereka supaya bakteria tidak akan berkembang maju di dalamnya. Juga memilih kedai pedicure yang mengikuti amalan kebersihan yang betul. Katakan kepada mereka untuk pergi mudah pada kutikel anda.

Apakah ubat untuk kulat kuku jari kaki?

Jika anda sudah mengalami keadaan ini, terdapat beberapa jenis rawatan yang boleh membantu. Anda boleh cuba ubat-ubatan oral atau topikal.

Ramai orang lebih suka ubat topikal kerana mereka adalah lebih selamat. Ini krim topikal mengandungi ciri-ciri anti-kulat yang berkesan boleh membunuh bakteria populating kuku anda.

Jika anda mahu menggunakan ubat semula jadi tetapi masih berkesan untuk kulat kuku jari kaki, cuba rumah dan ubat herba:

Minyak pokok teh

Ini mempunyai kualiti antiseptik semulajadi yang berkesan boleh membunuh kulat. Mencairkan ia pertama di dalam air atau minyak zaitun sebelum memohon kepada kawasan yang terjejas.

Apple Cider Cuka

Cuba mencampurkan cuka epal cider dalam besen dengan air suam. Rendam kaki anda dalam kira-kira 20 minit. Ini secara langsung harus membunuh kulat.

Lavender

Minyak pati lavender berkesan. Hanya rendam kapas di dalamnya dan sapukan pada kawasan yang terjejas.

Anda juga boleh menggunakan kaedah yang lebih mudah. Cuba produk yang dipanggil kuku-Rx. Ini bukan sahaja dapat membantu menyembuhkan keadaan ini tetapi juga menggalakkan pertumbuhan yang lebih baik daripada kuku. Ia menghilangkan perubahan warna dan raggedness cuticles.

Kuku-Rx mengandungi bahan-bahan herba seperti minyak pokok teh, lavender, serai dan minyak cengkih jadi ia adalah selamat untuk digunakan. Ia telah dihasilkan di kemudahan yang boleh dipercayai dan diselia oleh pakar-pakar.

Cuba penawar semula jadi untuk kulat kuku jari kaki dan anda boleh mempercepatkan penyembuhan jangkitan ini. Oleh kerana ubat-ubatan ini, anda boleh menunjukkan orang-orang kaki yang indah dan menggunakan kasut terbuka yang boleh meningkatkan penampilan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar