Garam Lampu Untuk Kesihatan Anda

Garam Lampu Untuk Kesihatan Anda

Adakah anda mengalami alahan? Adakah anda mempunyai banyak tenaga elektrik statik di rumah anda? Adakah anda duduk di hadapan komputer memantau banyak hari? Adakah anda bekerja di bawah cahaya pendarfluor? Banyak perkara yang di rumah dan kerja-kerja kami menjana lebih banyak ion positif juga dikenali sebagai kabut elektrik.

Semua peranti elektrik indah kita yang menjadikan kehidupan kita lebih mudah di pejabat dan di rumah kita sedang mencipta masalah kepada kesihatan kita. Terminal komputer, lampu neon, memaksa sistem pengudaraan udara dan beberapa bahan binaan moden menjana sejumlah besar ion positif yang berbahaya, juga dikenali sebagai kabut elektrik. Kabut ini merosot keadaan udara, yang hazardously mempengaruhi keadaan fizikal dan emosi.

Menggunakan lampu garam boleh membuat perubahan yang besar dengan cara yang anda rasa. Terdapat kajian saintifik untuk membuktikan bahawa apabila garam dalam lampu dipanaskan oleh mentol, ion negatif mengira boleh naik sebanyak 300%. Lampu garam yang cantik, penyelenggaraan percuma dan alternatif yang semula jadi untuk meningkatkan kualiti udara.

Ion Negatif bertanggungjawab untuk menguatkan fungsi saraf autonomi, meningkatkan metabolisme, menguatkan sistem imun badan, membersihkan udara habuk dan acuan bersama-sama dengan bakteria dan debunga. Lampu garam membantu melegakan ketegangan dan meningkatkan tidur. Jika anda mengalami asma dengan menambah ion negatif ke udara anda boleh membantu mengeluarkan bahan cemar bawaan udara.

Garam dalam lampu itu dari Pergunungan Himalaya dan datang dalam pelbagai bentuk dan saiz. Anda akan mahu lampu dengan tali UL tersenarai dan mentol boleh menjadi sekecil bola lampu malam. Lampu tersebut masih ada dalam dua puluh empat jam sehari dan garam itu dihangatkan ia mengeluarkan ion negatif. Ini adalah satu idea yang hebat untuk dimasukkan ke dalam sebuah bilik childs. Ia mengeluarkan cahaya yang menenangkan yang mendorong bersantai dan tidur serta kerja-kerja yang cahaya malam.

Lampu garam adalah tambahan yang indah untuk rumah anda dan mereka telah digunakan untuk manfaat kesihatan mereka di negara-negara lain untuk tahun. Lampu-lampu adalah mudah untuk menjaga, sudah tentu anda mahu ikut arahan untuk setiap lampu. Perlu diingat bahawa setiap bilik di rumah anda mungkin perlu lebih daripada satu lampu untuk kesan yang terbaik. Satu peraturan kasar ibu jari adalah £ 1 untuk setiap sepuluh kaki persegi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar