Adakah Pembedahan Pundi hempedu Bernilai ia? Sebelum Pembedahan, Cuba Flushing batu karang semulajadi

Adakah Pembedahan Pundi hempedu Bernilai ia? Sebelum Pembedahan, Cuba Flushing batu karang semulajadi

Adalah pembedahan pundi hempedu benar-benar berbaloi? Jelas sekali, mengambil dari kesakitan dan mengutamakan kesihatan anda adalah sangat penting. Tetapi jika anda boleh mengepam batu karang secara semula jadi yang akan anda masih pergi melalui dengan pembedahan pundi hempedu?

Malangnya, lebih setengah juta rakyat Amerika yang menangani isu ini sama setiap tahun. Kebanyakan mereka akan mendengar nasihat doktor atau pakar bedah mereka dan membuang pundi hempedu mereka. Tetapi sebelum anda pergi melalui dengan pembedahan ini kekal, anda mungkin mahu mempertimbangkan curahan batu karang anda secara semulajadi.

Kesan sampingan daripada pembedahan Pundi hempedu

Pembedahan pundi hempedu mungkin pembedahan tempat umum hari ini tetapi kesan-kesan sampingan yang berkaitan dengan penyakit ini adalah amat memudaratkan kesihatan anda.

Doktor anda mungkin disebut kesan sampingan biasa daripada pembedahan pundi hempedu termasuk cirit-birit, loya, muntah-muntah dan cepat marah usus. Dalam masa kurang daripada 2 tahun, badan anda biasanya akan menyesuaikan diri dengan organ yang hilang.

Walau bagaimanapun, kajian membujur telah mendedahkan sesuatu yang kebanyakan doktor tidak menyebutkan kepada pesakit mereka. Kajian yang panjang menunjukkan bahawa orang yang membuang pundi hempedu mereka lebih cenderung untuk mengalami usus dan usus besar.

Oleh itu, jika anda bercadang untuk tinggal selama lebih daripada 15-20 tahun, anda mungkin mahu mempertimbangkan curahan batu karang secara semula jadi.

Flushing batu hempedu semulajadi

Terdapat banyak perkara yang anda boleh lakukan untuk membuat pundi hempedu anda berjalan dengan lebih cekap dan mudah-mudahan mengepam batu karang anda.

Perkara pertama yang perlu anda lakukan adalah mengelakkan makan makanan menggemukkan tinggi dan makanan kolesterol tinggi. Makanan ini boleh menyebabkan batu masa depan dan juga menghalang pundi hempedu anda dari curahan batu-batu. Kami amat mengesyorkan tenusu dan daging cepat sehingga 3-4 hari. Anda harus cuba untuk makan buah-buahan mentah, sayur-sayuran, kekacang, kacang dan bijirin penuh semasa berpuasa ini.

Anda juga perlu minum air yang banyak semasa puasa. Air adalah flusher yang boleh membuat pundi hempedu anda membersihkan batu karang jika disertai dengan diet yang lebih sihat.

Anda juga perlu makan makanan yang kaya dengan vitamin C. Vitamin C, juga dikenali sebagai asid askorbik, boleh membantu menukar kolesterol ke hempedu tidak berbahaya yang boleh membantu badan anda mencegah dan menyembuhkan batu-batu dalam pundi hempedu anda. Kerana kebanyakan batu karang terdiri daripada kolesterol keras ini adalah hampir ubat yang sesuai. Anda boleh menambah sehingga 3000 mg setiap hari tetapi ada juga banyak buah-buahan dan sayur-sayuran yang kaya dengan vitamin keajaiban ini.

Akhir sekali, anda juga harus cuba untuk mengepam toksin dalam badan dan pundi hempedu dan hati. A pundi hempedu dan hati membersihkan amat popular ketika datang untuk mengubati penyakit ini secara semula jadi. Beberapa cara yang boleh mengepam toksin adalah untuk menambah 1.200 mg lesitin dua kali sehari. Menambahkan 2 sudu teh minyak flaxseed setiap hari juga akan membantu. Akhir sekali, 1 gram taurina dua kali sehari juga membantu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar